Kartel Mili ve Biyel

(0 oy)

Drive dış kesiti küçük, iki silindirli pistonlu kompresör. Vücut organ hafif alaşımlı döküm, döküm silindir demir karter gömlekleri içine dökme kalıcı.

Açıklama: ResimKompresörleri yılında karter şaft motor piston hareketli pistonlu için döner hareket dönüştürür. Krank sıkıca krank mili desteklemesi gerekir ve son yükleri motor ve bağlantı çubukları ile mil yerleştirilen karşı ana yatak, içinde döndürün. endplay kesin miktarı üretici literatürde belirtmelisiniz. bağlantıların birkaç çeşit benim krank mili için bağlantı çubuğu bağlamak için kullanılabilir: Geleneksel bağlayan çubuk, ticari sistemde en yaygın bağlantı, doğru ile klempe olduğunu.
eksantrik krank mili, krank mili üzerine dairesel patronu yukarı ve aşağı hareket oluşturmak için bir merkez vardır. Bu sistem bağlayan çubuk üzerinde kapakları veya cıvata ihtiyacını ortadan kaldırır. Bunun yerine, tek parça çubuk sonunda krank mili takılı son montaj öncesidir.
Viski boyunduruğu hiçbir bağlantı çubuğu kullanır. Bunun yerine, piston alt kısmı krank mili atma kabul eden bir oluk bulunur. Groove krank mili yanal ve seyahat piston sürücüye atma izni sadece yukarı ve aşağı. Her iki Scotch boyunduruğu ve eksantrik ve yerli otomobil sistemleri öncelikle bulunabilir.
Karter SEAL açık In - tahrik sistemleri, krank mili ve karter olduğu sorunların ortak kaynağı arasındaki mühür. Mühür baskı varyasyonu büyük ve tabi tutulur işletmek gerekir ve işletmek gerekir mi krank mili döner veya sabit bir mühür. Gümrükleme doğru olmalıdır (to.000001 inç ya da 0,0000254 mm) arasında ve sabit yüzeyler, döndürme ve yağlama o küçücük boşluğu dolduruyor. Mühür genellikle sertleştirilmiş çelik bronz, seramik, veya karbon yapılmıştır. krank mili mühür olmaması hermetik tasarımın önemli bir avantajdır. Rotary tip mühür operasyonda mil üzerinde r0tates basit, yaygın mühür olduğunu. Bir bahar, iç basınç ile birlikte, sabit bir mühür yüz karşı mühür yüz zorlar. karter contaları ile sorunun ana kaynağı kaçak kayma kaynaklanmaktadır. Bakım mühür işlemi sırasında vurguladı olmayacağını bu yüzden kompresör miline motor miline hizalayarak alınmalıdır. Yakın hoşgörü kompresör üretiminde tarafından belirtildiği gibi hem yatay hem de açısal yönlerinde uyulmalıdır. Çoğu durumda, mühür kompresör yağ pompası ile yağlanır olduğunu. Bu kompresör zaman zaman uzun kapatmalar sırasında mühür yağlanan tutmak için ameliyat olduğundan emin olun. Hafif sızıntı, bu süre boyunca kuru bir mühür yağı ile yağlanmış ise, yukarıya başladıktan sonra normal olabilir.

Bir sızıntı mühür bir soğutucu kaçak detektörü ile tespit edilebilir. Bir sızıntı mühür denetlemek için:
Açıklama: Resim Pompa yüksek tarafında (alıcı veya kondansatör içine sistem aşağı).
kompresör mil sonunda kaplin çıkarın.
mühür kapak ve herhangi bir halka yerine dönen mühür tutarak çıkarın.
Çok yumuşak bir bezle temizleyin halka yüzeyler.
sızdırmazlık yüzeyleri kontrol ve herhangi bir puanlama, tırmalama ya da kanal açma görünür ise tüm mühür değiştirin.
Yeniden monte sistemi.
üretici belirtilen tolerans ya da daha iyi olması gerekir hem kompresör ve yatay ve açısal yönde motor milleri uyumu kontrol edin.
Tahliye kompresör ve açık gerekli valfleri sistem geri yüklemeyi çalışma koşulları için.
üretim çalıştırmadan önce tekrarlanan fok sızıntı olup olmadığını kontrol edin.

Okunma 5129 defa